seyma0661 valla başından beri kullanıyorum.haftada bir ayda bir falan…aslinda camasir suyuna pek sıcak bakan biri değildim ama şimdiki mutfak tezgahim beyaz çok çabuk sararıyor ve çamaşır suyundan başka bisey beyazlatmiyor.banyo lavabolari da öyle beyaz.klozetler ve wc de var mecburen kullanılıyor.persembeye dogumum var.esim dün dip köşe evi süpürdü sildi koltukları sildi adam bunlari Yaparken bende mecburen banyoları ve mutfağı hallettim napalim.ins.bisey olmaz.mutlaka etkisi olur diye düşünüyorum çünkü normalde bile zararlı camasir suyu ama yapacak bisey yok