Mmihtiban Risk almamak için söylememiş ama cinsiyet 11-12 de net oluşuyor.
Ben fetal dna ile öğrenmiştim
sonra 13 te devlete gittim kan tahlillerim eksikti önce ultrasonda bakalm dedi
bakarken de cinsiyeti söylediler mi dedi
evet ögrendk dedm
kız bebek dedi.
Yaa devlette daha geç söylediklerini duymuştum dedim,
ben eger görürsem söylüyorum 12-13′te dedi🫠
Oğlumda da 12′de öğrenmiştim cok netti.