gzm2410 bugün kendi doktorumda son kontrolüm var ve ilk randevumu alacağım yakındoğudan inşallah ben de kolay ve güzel bir süreç geçiririm. Bilmem gereken bir şey varsa siz deneyimlisiniz bana söylerseniz çok sevinirim başka orada doğum yapan tanıdığım yok