Sedali60 caniiim bebisinin ayaaaklari baski yapiyor gogus kafesine 🤦🏻♀️ Bende de aynisi var nefes alamiyorum gogus kafesim kirilacak gibi oluyor doktorum bebek oraya ayaklariyla gerildigi icin baski oluyor dedi , ben azcik ovaliyorum orayi zaten bebek rahatsiz olup ayaklarini cekiyor 😂