Ecem46 Merhaba bugün 22 Hafta oldum. 38. Hafta doğum desek ne zaman olmuş oluyor doğum? 22. Hafta gebeler size nasıl gün verdiler? Benim nisan başı hesaplıyor program fakat 18. Hafta olan gebelerde mart sonu diyor iyice 🤔
AnayimBenAna_ Ecem46 canım doğumun ne zaman olacağı belli olmaz sen daha şimdiden bunu düşünüp stres yapma yolun yarısını yeni geçmişsin
seyma0661 Ecem46 genelde 38+4 gibi planlı sezeryana alıyorlar. Uygulama 40 hafta üzerinden hesap yapıyor 9 gün geri giderseniz kaç gün olduğu belli olur aşağı yukarı
Girlmama Ecem46 tahmini doğum ultrason fotosunda yazar doğum planıysa her şey normalse 35. haftada olur çatı muayenesi falan ona göre sezeryan ya da vajinal denir
Ecem46 AnayimBenAna_ bende düşünmüyordumda az önce öyle hesaplamalar görünce acaba daha mı erken diye şaşırdım. Yoksa acil serklajlıyım
AnayimBenAna_ Ecem46 herkesin durumu farklı işte. Ben ilk kızımda 38 diye konuştuk doktorumla kızım kordondan ayrıldı 37 de acil sezaryen oldum mesela.
Ecem46 seyma0661 evet 9 gün geri olduğu halde 18. Haftada olan biri mart 20 diyorsa benim imkansız 🤔 takmayayım en iyisi
seyma0661 Ecem46 bence onun hesaplama yanlış 20 Nisan yerine mart demiş olabilir. Ben 26 haftalığım ve doğum 17 Mart gözüküyor. Mümkün değil yani