Merhaba hamileliğin ilk ayında adet sancısı gibi sancı olması normalmi?
Evet
Normal bebek yerleşiyor diyorlar
Aynn öyle ama dayanilmicak gbi olursa Dr görünün mutlaka
Dayanılmaz ağrı değil normal ağrı ara sıra oluypr bi geıiyor bi gidiyor 🫠