BTop Kızlar yaşayan var mı çok korkuyorum doktoruma yazdım yarın randevum var bakarız yarın dedi bir şey demedi
Shnkh BTop ben de 11+5 oldum dün gece oldu acil hastaneye gittim doktor muayene etti pedime baktı kalp atışı vardı çok şükür önlem amaçlı progestani gece alıyordum sadece sabah akşama çevirdi yarın kendi doktoruma gozukecem
biizaaa BTop endişelenme ben 6. Haftadan beri yaşadım doktorum 15. Haftaya kadar görüyoruz bazı gebeliklerde dedi uzan iş yapma ve bol su iç çok az geldiyse sorun yok
biizaaa BTop benim de ilk gebeliğim ve uzun zamandır bekliyoruz 6. Haftadan beri ölüp ölüp diriliyorum en ufak şeye ve doktorlar anlamıyor bizim korkumuzu sen içini ferah tut sakin kalmak çok önemli panik haliyle de yanlış şeyler oluyor o yüzden sakin kal