İlk haftalar sancı😞kasık ağrısı şiddetli. Bu neden ola bilir? Özellikle geceleri kasılmalarım oluyor bu gece tam regl sancısı çektim aynııı regl sancısıydı uyuyamıyordum. Doktorum sabah akşam duphaston iç dedi dün akşamki dozu içmeyi unutmuşum ondan ola bilirmi