Kızlar merhaba 12 Kasım adet oldum sonraki hafta 22 kasımda Hsg çekildim her şey normal çıktı eşimde de aynı şekilde doktor şansınız çok yüksek dedi tüm zamanları değerlendirdik gün aşırı Pcos adeti ilaçla oluyorum normal şartlarda olmuş olsam 3 gün sormaya olmam lazım ama şöyle belirtilerim var yemeklerden sonra bulantı kasık ağrısı göğüslerde dokunca hassasiyet bel ve sırt ağrısı var acaba hamile olabilir miyim doktor adetinden 5 gün sorma test yağ olmazsan adet olmak için ilaç iç dedi bende inşallah olmuştur diyorum sizin belirtileriniz neydi duymaya ihtiyacım var