Kub26 ben arzumun kullanıyorum 6 yıldır güzel çalışıyorlar benim evimdeki elektrik sıkıntılı olduğu için mikseri yanmisti ablam bana hediye olarak stilews almış ondanda memnunum ama bence philips kötü değildir utusunu kullanıyorum çok güzel karaca tam bi pişmanlık elektrik süpürgesi vantuz serisiydi berbat bsy çıktı