Kızlar belirti aramak istemiyorum ama ara sıra gelen miğde bulantısı ve karın kasıkta ufak ufak sancılar oluyor ayakta durunca altta baskı hissediyorum normalmi? Bu durumu yaşayıp pozitif gördünüz mü?
Benim ikinci transferim ilki kimyasal oldu onda kasik gerilmesi hissediyordum bunda öyle değil ve bu transferim iki embriyo oldu bununda farklı varmıdır?