Nurnur2 Mstfaesr merhabalar ben Malatya da yaşıyorum da miyase hanım için haftaya randevu aldım nasıl bir doktor memnun musunuz?
Nurnur2 Mstfaesr ben 27 haftalık hamileyim ama ultrason da 26 haftalık gözüküyorum doktor normal dedi
Mstfaesr Nurnur2 bugün miyase hanım a geldim 1 cm kese dedi 2hafta sonra kalp atışı için gel tekrar dedi. Çok ilgiliydi çok sevdim
Nur_3423 Kızlar benim de 8 günüm geçti kan testi yaptım 80 çıktı bugün de uğur hocada tekrar kan yaptım 65 çıktı ve şimdi de böyle bir lekeleme geldi bana neden acaba bilginiz var mı
Tgbkts Nur_3423 canim bence acilen git belki progesteron baslatirlar bekleme hic tutunma da olabilir ama allah korusun dusuk de olabilir
Nur_3423 crazyymom ama onun için bir iğne vurdu Sami hoca dedi yapmışsan tamam bir sıkıntı olmaz 27 haftada yine yapacak
crazyymom Nur_3423 onun kanamasida olabilir iğne yaptilarmi kanama olunca iğne yapılıyor eğer olmazsa 28. Haftada yapılıyor çünkü
Gokcegkc Mstfaesr hayırlı olsun kötü düşünmeyin çoğu kişide geç döllenme oluyor. Hayırlısıyla kalp atışını da duyarsınız inşallah 🌸