Asellll23 Arkadaşlar yarım saattir sağ kasık ağrım var acaba normal mi bu durum 18+6 oldum acile gitmem gerekiyor mu birde iltihap akıyor katı bir şekil de 😔
Yalinn8 Asellll23 kasık agrisi da akinti da gebelikte normal, muhtemelen idrar yolu enfeksiyonundan kaynaklaniyor, agrin coksa dr a gorun, diilsedr unu bilgilendir ki tedavis bise uygulasin enfeksiyonaa
Asellll23 Yalinn8 yazdım doktora tek taraflı ise korkma dedi bende ister istemez korktum ara ara orta taraflar da ağrı yapıyor işte
Yalinn8 Asellll23 iste enfeksiyon muhtdmelen kasık agrisi ve yogun akinti yapiyorr, kontrolunde idrar testi yapinca cikar zaten, ilacla mudehale eder o da
Fundalp 20+5im Cumartesi günü sağ kasık ağrısıyla kadın Doğumun aciline gittim hiç bişey çıkmadı genel cerraha yönlendirdi apandistten ameliyat oldum geldim 😢 dinlenince geçmeten bi ağrıysa acile git bence