Tueoku Kızlar 7+3 haftalığım bugün sabah küçük bir kahverengimsi akıntı gelmiş korkulacak bişey mi acaba çok küçük doktora gitmem gerekiyor mu
qamze35 Tueoku benimde öyle kahve akıntım oldu doktorum bol su tüket dedi eğer kanama olmadıysa devamında sıkıntı yok. Enfeksiyonda olabilir progeston fitil şeklinde kullan dedi zaten 1 gün geldi o leke devamında olmadığı için ben kullanmadım sizde doktorunuza danışın yinede
canimbebegim0909 Tueoku merhaba benim de 6 haftaya yakın bir zamanda kahvrengi lekelenmem olmuştu eşimle aramızda kan uyuşmazlığı olduğu için doktorum en ufak lekede hemen gel demişti sizde de böyle bir durum söz konusu ise ihmal etmeyin hemen gidin
Rozzzzaa Tueoku hamileliktw kahverengi, kırmızı ve tonları iyi değildir doktora gitmekte mutlaka fayda var
Shnkh Tueoku mrb cnm bende 11+5 oldum dün bende senin bahsettigin gibi sikaytle acile gittim doktor baktı çok şükür bebeğin kalbi atyrdu önlem amaçlı progestan verdi
Tueoku qamze35 çok teşekkür ederim son zamanlarda su tüketimini çok azalttım dikkat etmem gerekiyor 😢
qamze35 Tueoku bol su tüketin bebişin sağlığı için yarın doktorunuzada söylersiniz muhtemelen progestan önerir oda geçmiş olsun şimdiden stres sıkıntı yapmayın☺️
canimbebegim0909 Tueoku eğer çoğalırsa kan rengi kırmızı olursa mutlaka gidin saat kaç olursa olsun bazı hastanelerde kadın hastalığı doktoru da oluyor zaten her saat
1234G Doktora gitmelisiniz sonrası kanama olabilir ilaç verir ona göre benim öyle olmuştu ilaç verebilir tedbir amaçlı
Tueoku 1234G teşekkür ederim dün akşam kardeşimin nişanı vardı çok ayakta kaldım ondan mı oldu diye düşündüm
sym_yc Bence normal çünkü tam hatırlamıyorum ama turunma işlemi devrediliyorfu bu sebebten ötürü böyle lekelenmeler normal yine de doktora gidin ama telaş yapmayın
Tueoku qamze35 çok teşekkür ederim içim rahatladı su tüketimini çok aza indirmiştim istemeden mide bulantısından dolayı bugün bol bol tüketiyorum 🙏🏻
Tugceyuce Bende 5. Haftaya girdim dediler yerleşme kanaması olabilir diye çok az nokta nokta geldi gibi biraz karın ağrısı yaptı sonra hafifledi şimdi birşey yok korktum biraz açıkçası kızlar normal mi sizce bu yaşayan var mı aranızda bu durumu
qamze35 Tugceyuce kasıkta belde karında hafif ağrılar olması normalmiş doktorum öyle söylemişti rahim büyüdükçe içinizde yerlesmeye çalıltığı için ağrı oluyormuş ağrı olması iyi bişeymiş
Tugceyuce Baya korktum öyle olunca insan strese de giriyor teşekkür ederim canım aydınlattığın için biraz içim rahat etti 🙏