07070707 merhaba ben iki gün geciktiğimde yaptığım test negatifti sonra gecikmem on gün olunca rahatsızlandım ve doktora gitmem gerekiyordu regli de olamayınca dedim bi test daha yapayım kesin hamile olmadığımı bileyim ki ilaç yazdırayım ve öylesine yaptığım testte hamile olduğumu öğrendim doktorum da ben daha söylemeden dedi ki mutlaka ilk yaptığın test negatif ikincisi pozitif çıkmıştır çünkü geç döllenmiş dedi yani aslında en erken 10 gün gecikmeyle netleşebilir