Kızlar son 99 çok heyecanlıyım. Aslında geçen hafta kötü haberler aldım. Doktorum bebeği besleyen iki damarda da çentik gördü ve bebeğimin karın genişliği 11 gün geriden geliyormuş. Tansiyonumu ölçmeye başladım çok şükür düşük. 24 saatlik idrar testimde sıkıntı çıkmadı. Ama araştırdığımda o kadar kötü şeyler okudum ki. 32. Haftalarda bebeği zorunlu sezaryene aldıklarıyla ilgili bir korku ve üzüntü içimi kapladı. Bebeğimi karnımda besleyememiş olmak çok zor geldi. Sonra biraz daha pozitif düşünmeye kendimle ve bebeğimle konuşmaya başladım. Hiçbir sıkıntı olmayacak diye. Sürekli yatıyorum normalde aktif bir hamilelik geçiriyordum ama değişti tabi. Sola doğru uzanıyorum ve özellikle protein içerikli şeyler yiyorum. 10 gün sonra doktor randevum var inşallah bebeğim biraz olsun kilo almıştır. Sizlerden dua bekliyorum hepimiz bebeğimizi sağlıkla kucaklarımıza alalım 💙💙