Momy22 Hiç korkacak bir durum yok. Biraz sizinle alakalı bir durum. Ne kadar kendini kasarsan o kadar zor geçer. Dakikalık bir işlem zaten, bende 5 gün önce oldum. Gayet kolay geçti. Derin derin nefesler alıp verdim, canımda hiç yanmadı. Sonrasında bir ağrı şikayetim de olmadı. Akışa bırakın, kasmayın hatta mümkünse düşünmeyin bile