Arkadaşlar 31+5teyim. Dün doktora gittim kontrole. Doktorum hala pozisyon almamış dedi. Normalde 2 haftadır almış olması lazım dedi. Haftaya bi daha çağırdı ve 29 aralığa kadar doğurmamaya çalış dedi korktuğumu anladı güldürdü beni 😅 ama bunu yaşayan var mı? Pozisyon dediğim ; baş aşağı pozisyonuna girmemiş hala ayakları aşağıda kafası yukarıda. Rahmime baskı yapıyor dediğimde bunun sebebi daha pozisyon almamış kafası hala yukarıda ters duruşlu bebek dedi doktorum. Eğer bir kaç hafta içinde dönmezse sezeryana gün vericem dedi doktorum sadece 29 aralığı atlatmaya çalışalım dedi. Ne demek bu bana yardımcı olur musunuuuzzz ? 🫠😣