istkizannesi Bende markafarmadan set aldım o sete bir tane daha 100 ml pişik kremi ekledim kargo bedavaya geldi pişim kremi de baya ucuza gelmiş oldu o setin yanıbda
Cileklipasta istkizannesi son kullanma tarihleri ne durumda acaba daha önce oradan hiç alışveriş yapmadım da 🙄
Sibellaa Fyzanur canım dermoeczanemden almışım ama benim aldığım o set 202 ye çıkmış. Üçlüsü falan var 143 liraya bi bak istersen