Edosgebos67 aa ben hiç duymadım aksine kendim araştırdığımda diğer hocaların çok hastası olduğu için fazla ilgilenmediklerini okumuştum ve çevremdeki komşuların hep Şerife hocayı duyunca iyi yapmışsın dedi. Hepsini geçtim hamileliğin başından beri gidiyorum ve çok memnunum güler yüzlü ilgili çok rahatım ve güveniyorum