Anneler 2 gün önce 2. Yavrumu kucağıma aldım sezeryan doğum ilki de öyleydi süt sezeryan da geç gelir iki doğumum da da geç geldi tabi ben ikisine de ilk kucagima aldığımdan itibaren göğsümü verdim sarı sıvı emdiler ve doymadıkları için sarılık oldular buna ragmen memeyi vermeyi kesmedim suyu bol içtim kayısı meyve suyu bol içtim kuru üzümü kaynatıp komposto gibi hem içini yiyerek hemde suyunu içerek sütüm geldi 2. Doğumum da da ayni seyi uyguladm bebegim sarılık oldu doktorum kilo kaybini ve ek mama vermemi söyledi sarılığı açısından da hemen aldm mamayi ilk önce memeyi verdim memeyi birakinca mama verdim arkasından 2 günü böyle götürdük doktor sütün gelince mamayi kesersin demişti bol su kayısı meyve suyu ve kuru üzüm kompostosu ekstradan da bestlak damla kullandm ve simdi fark ettim ki sütüm gelmiş bebegimi mamasız besledim sizlere tavsiyem göğüs ucunuzu sıktığınızda sarı sıvı geliyorsa sütünüzde gelicektir sdce bebeğinizn emerek uyarması gerekiyor sütüm yok diyerek umutsuzluga kapılmayın biraz sabır biraz azim ne kdr olumlu düşünürseniz o kdr çabuk gelir sütüm olucak düşüncesiyle suyu meyve suyunu kompostoyu sık içtim ekstra bestlak damla kullandm ve ben başardım inanmak başarmanın yarısıdır mutlaka deneyin