Kızlar 39+1im. Akşamdan beri sancım vardı ama yatıp dinlenince geçmişti hepsi bi kaç saattir geneli 10-15 dakika arası gelen sancım var ama ilk gebeliğim anlayamıyorum gerçek mi yoksa yalancı mı diye. Alt karnımda ve kasığımda hissediyorum suyum veya nişanım gelmedi biraz korkmaya da başladım. İnternette 5 dakikada bir olmaya başlayınca hastaneye gidin yazıyor beklemeli miyim sizce