smyykhy çatina baktıkları için aslında elbise giymek en iyisi. Ben ebelerime doğumdan önce sordum bir şey demediler. O yüzden ben de iki pojamayla gitmiştim. İlkini oraya gider gitmez giydirdiler. Alttan vakacaklari zaman çıkarıyordum. Elbise daha kullanışlı olur gibime geliyor benim.