Kızlar 2. Sezeryanımı olacağım ocakta nasipse ama korku başladı bende şimdiden. Acaba sezeryan öncesi doktorlara sakinleştirici vurulmak istiyorum desem yapılabilir mi acaba ? Daha önce doğumdan önce sakinleşitirici vurulan oldu mu acaba ? Geçmişten gelen panik atak durumu da var bende ilaç kullanmıştım 😣