Yasminella 21 haftalığımdan belli o agrıyla başbaşayım bazen hafifliyor bazen çoğalıyor. Rahim genişledigi için ordaki kemiklere daha çok baskı yapıyomuş. Orasıda kendini doguma hazırladıgından baskıdan dolayı biz ağrı hissediyomuşuz. 2. Gebeliklerde daha sık oluyormuş genelde. Korkulacak bişey olmadıgını söylemişti doktorum