Merhaba kızlar sabah 7.30 gibi suyum aniden geldi ve duşumu alıp hazırlanıp hastaneye gittim hemen. Hastaneye giderken sancılarım da başlamıştı . Hemen yatış verdiler. Gittiğimde iki cm açıklık vardı. Sancılarım arttıkça açılmam da ilerledi son zamanlarda suni sancı verdiler saat 14 e doğru tam açıklığım oldu ıkınmaya başla dediler ve bebeğin başını görünce doğum masasına aldılar ondan sonra kızım doğdu ama dikiş atılması bir saat sürdü. Etin çürümüş resmen elime geliyor parçalanıyor dikiş attıkça dedi ebe. Doktoru çağırdılar o dikiş attı ama canım çok yandı ve hala sızlıyor. Doğumdan sonra yürüyebildim oturup kalkabildim ta ki sonda takılana kadar. Çişimi yapanayınca sonda takıldı çok acıdı ve hala acıyor nasıl geçecek bilmiyorum. Bu arada bebeğim kız ve 39+2 de dünyaya geldi. Darısı bekleyen herkese inşallah 💕💕