Kızlar Ben bulgaristan türküyüm ve almanyada yaşıyorum 27 mm yazmissiniz Ne demek oluyor pek anlamiyorum Bu konularda ama 26 haftalık ken kanama oldu bendede 1Cm kısalma olduğunu söyledi doktor hemen Hastaneye yatış yapıldı Sürekli İstirahat dedi doktor Ve Suan 30 haftalık hayla kontrolle gitmedim cunku almanyada kontrolleri ayda 1 defa 13 Aralık kontorldeyim bakalım Ne diycek Aslında benim doktorum hic bir sey söylemiyor Sadece bakıyor bebek iyi diyor. Gönderiyor Yani bende erken doğum olucak diye heran bekliyorum