Mrs_Demir sancı zamanında bizim yakınımızdan biri yanımızda olabiliyormuymuş , demek o da da veriyorlar o zaman yanımızda biri kalabiliyor muymuş , bu arada çok teşekkür ederim hiç yakınım yok devlette doğum yapan tedirgindim güzel bi şekilde anlatmışsınız rahatlattı