yaseminakkyn Kızlar merhaba Gebelik şekerim yüksek çıktığı için doktor yememe dikkat ederek 10 gün boyunca şekerimi ölçmemi söyledi 10 günden sonra tekrardan kadın doğuma mı yoksa dahiliye ye mi randevu alacağım bilgisi olan var mı
Bedriye12 yaseminakkyn benimde çıktı aynı şekilde diyet uygulamamı istediler sizin kaç çıktı değeriniz
ozlem6060 yaseminakkyn beni ikiside çağırdı dahiliyeye gittim önce onun söylediklerini de kadın doğum doktoruma illettim ona gelince bana da gel durumdan beni de haberdar et dedi