Kızlar bnm sat 5 kasım bat 2 aralıktı ama bu ay gebelık ıcın cok calısma yapamadım malesef sadece uc defa oldu bas son ve ortalarda , ayın 23 unde yanı bata 8 gun kala yumurtlama yasadım akıntımdan anladım her ay o kadar gormezdım bıle akıntı son ılıskı bu yumurtlamadan uc gun once oldu baska olmadı ama bugun ayın 8 ı olacak daha regl olmadım sorum şu eger yumurtlamayı kesın 23 nde yasadıysam 14 gun sonra keısn rgl olmam gerekırmıydı bugun 14. Gun hala gelen gıden yok takvıme gore 7 gun gectı