babyiscoming_ fairytale_ ahaha bu yorumu bekliyordumm😂😂 sırada siz daha doğunca görün bunlar iyi günleriniz var😂😂😂
fairytale_ Ebru_ebru suan midemden kaynakli uyuyamiyorum🥲hemde saga donuyorum rahat yok sola donuyorum rahat yok artik sadece uyku istiyorum rahatlikta degil 🥲aaa bide tuvaleti hic demiyim saat basi alarm gibi ayakktayim😂
fairytale_ Ebru_ebru son zamanlarim oldugu icin ilac takvıyesi almadım mideme zaten bıt suru hamilelikte ılac kullanıyoruz demir magnezyum d vitamini 🥲
Ayaz_Aybars_mom Elif_0660 28.hafta agrilardan uyuyamayan ben 😃 bu magnezyumcular nerede nedir bu ilac bi ses verin hele ölüyoz agridan valla totomu hissetmiyorum artik 🤣🤣🤣
babyiscoming_ Ayaz_Aybars_mom magnimore plus kullanıyorum ben 7 haftadan beri doktor kasık ağrılarım için vermişti 28+2 deyiz doğuma kadar kullanıcam hatta doğumdan sonra da belli bir süre kullanırım süper bişey 🥳
Ebru_ebru fairytale_ Allahım kolaylık versin sağlıkla kucağınıza alın. Kolay doğumunuz olsun inşallah 🙏
fairytale_ babyiscoming_ 😂😂😂uyumamak kotu degilde agrilar kotu mide yanmasi feln tabi bu gunlerimizede sukur Rabbim isteyen herkese nasip etsin
Ayaz_Aybars_mom babyiscoming_ ben suan klasik ilaclar harici bisi kullanmiyorum doktorumda hic ole bisi vermedi kafama gorede alip kullanmak istiyorum carsamba kontrolumuz var sorucam napabilirim.diye
Dilamser Elif_0660 ben uyuyorum lakin eşim çok horluyorsun diyor nefesim kesiliyir uzanırken karnım çok yukarda 20+1 önceki gebeliklerimde böyle olmuştu bebis yukarı çıkar asla inmez nedenini bilemiyrum
Moomtoobee Düz yattiginizda sizinde nefesiniz kesilir gibi oluyo mu 20+1 bende gece 4 buçuğa kadar uyuyamadim sebebi ne ki acaba öyle ağrım falanda yok anlamadım tuvalete kalkıyorum sadece