Anonimi1 nasıl yani? 10 günlük bebeğe yatış mı veriliyor? Bebek hemşiresiyim ben, yenidoğan bebekler sarılık geçirdiğinde ilk 3 günde pik yapar biluribin değeri, yatış verilebilir tedavi görülür düşüş yaşandığında bebek taburcu edilir, fakat 10. Günden sonra bebeğin değeri yüksek dahi çıksa elden bişey gelmez bebek bunu anneyle atlatır veya süreç uzar. Fakat yatış verilmez tedavi görse de tedaviye cevap vermez bebek. Sadece anneyle çıplak temas ve her yarım saatte bir emzirme ya da süt sağıp verme uygulanır. Ne demek 10 günlük bebeği hastanede tutmak? Çok şaşırdım. Yinede annesi sizsiniz en iyisini siz bilirsiniz çok geçmiş olsun