Nargiss01 Ben hamile olduğumu yeni öğrendim,ve sık sık idrara çıkıyorum bu normal mi? Sizde de öyle mi?
aysegulpolat121 Nargiss01 gayet normal canım geceleri uykumdan kaç defa uyandım ben hatırlamıyorum bile korkma😂
Tospkkk Nargiss01 evet ilk 3 ay rahim büyüdüğü için sık sık gidersin son 3 ayda da bebek büyüdüğü için 😂