2melekannesi1 Kaburga dediğin sırt ağrısı, ekstra bende bel ve karın acıması da var. Sürekli doktora gidiyorum bir hastaneye güvenmeyip diğerine. Hepsi normal daha da artacak haftan ilerledikçe diyor. Tek yapman gereken bebiş hareketlerini takip etmen