1993kubra Regl günüm geçiyor ama gebeliğe dair hiç bir belirtim yok normalde regl tarihim hiç şaşmaz ama ilaç kullanıyorum astım ilacı başlandı oyuzden mi geçti ki diyorum ne bilim hamile olsam illa ki bir belirti verir vücudum değil mi
tosbito 1993kubra Belirti vermeyedebilir belirtilerin çok geç başladığı gebeliklerde olabiliyor sonuçta. Bide biz umut edip vücudumuzu çok dinlediğimiz için her belirtiyi yorumluyoruz sizde böyle bi beklenti yoksa farkedememiş bile olabilirsiniz. Belirti yok diye geçmeyin bence bi test yapın çok düzenliyse normalde regliniz
1993kubra tosbito 3 buçuk ay önce düşük yaptım fakat o gebeliğim meme hassasiyeti sivilceler bel ağrısı yaşamıştım şimdi bunların hiç birini yaşamadığını için kendimi umutlandirmak istemiyorum bir yandan😭
tosbito 1993kubra Gecikme devam ederse hazır hissettiğinizde test yapın öğrenin bence 🥹 İnşallah sağlıklı güzel gebelik olur bu sefer
1993kubra tosbito amin inşallah Allah razı olsun.🙏 Diyorlar ya her gebelik bir olacak değil yada her gebelik ayni etkileri verecek değil diye bu bile iyi hissettiriyor bana Allah büyük ❤️🙏🙏