bengu_10 merak ettigim icin sormadan gecmek istemedim.. Bu tamamen post sahibin kendi tercihi bunla ilgili bi yorumum yok. Ama dediniz ya tesetturluyseniz diye. Tesettürde olmayan biri icin erkek gorse normal mi kabul etmemiz gerekirdi? Aa o tesetturlu degil zaten erkek gorse de bisi olmaz mi diye dusunmemiz gerek ? Eger bunun aksini dusunuyosaniz “tesettürlüyseniz” diyip ayrimlastirmak olmamali bence.☺️☺️ amaciniz bu degildi bunu anliuorum ama disardan bi goz olarak ilk okudugumda bunu düşündüm. Minik bi not eklemek istedim.☺️ iyi geceler dilerim.