5 aylık bebeğim var,doğumdan bu yana her ay oldum. Bu ay geciktim,emzirmekten olduğunu düşünüyor ve inanmak istiyorum. Testi böyle görünce elim ayağım boşaldı,ilk gebeliğimde de silik çıkmıştı çünkü. Ama bulaş olması sebebiyle bozuk olabileceğine inanmak istiyorum 🥺 Freefam Edanur_Dilek bengonca