hamisbirannee 37 haftalık bebeğin kilosu ne kadar olur bnim bebeğim 2500 Gr ve 37+2de doğum olucak çok mu küçük doğar sizce
Civcivimmbenim hamisbirannee o kiloda doğarsa iyi benim hep üç kilo üç buçuk kilo deyip 2600 gr doğdu Sizinde inşallah o kilonun üstü doğar altı doğmaz Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah Biraz zayıf kalmış b bebiş
NurZenkin hamisbirannee 38. Hafta 2870 kg ölçüldü.37 de 2650 idi pazrtesi doğuma gireceğim.Hic kafana takma anne sütüyle toparlar doğunca
Salihasevil1606 36da 3170 ölçtü salı günü 37 olucam gidicem bakalım ne kadar çıkıcak 38+0da doğuma giricem
hamisbirannee Muzikcianne nst sonucum nonreaktif çıkıyordu genel olarak 33. Haftada yatışım oldu ciğer geliştirici iğne yaptılar son haftalarda kalp atışında sorun yaşadık o yüzden riske atmak istemedim sezeryani kabul ettim
Annelikmghb hamisbirannee ultrason degerleri net degil canim belki iri bile dogar banada cuma günü 2900 demisti bekledigim gibi degil ama doguma kadar tamamlar dedi cokta iyi besleniyorum aslında.
Aysenurkayaa23- hamisbirannee canım benimde ilk oğlum 37 haftalık doğdu ki senin ciğer geliştirici iğnede olmuş korkmanı gerektirecek bir durum yok anne sütüyle hemen 2 katına çıkıcak emin ol sağlıkla gelsin bebiş raabbim esirgesin🤲🏻