Munse Merhaba, 6 aylık hamileyim. Bebek için alışverişe başlıcam malum fiyatlar da artıyor yeni doğan bezinde tavsiyeleriniz varsa dinlerim 🙏🏼😊
Erdalmert Munse ben ilk çocugumda da molfix kullandım şimdi de molfix kullancam molfix hiç pişik felan yapmadı memnumdum ve üzerinde yeni dogan diye yazıyo zati 1 numara alman gerekiyo canım
Gamzeecre Sleepy tavsiye ediyorum bir aydır kullanıyorum pişik yapmadı fiyatı da makul hep indirime giriyor.molfix aldım kalıbı sleepy e göre çok büyük.ama baby turcoyu asla tavsiye etmiyorum.sleepye göre yapısı çok kalitesiz ve yapışkanlari tutmuyor.
Erdalmert Senems ben 200 lü almşdm cnm o zamn şimdi 120 aldım duruma göre sonra tekrar alırım diye ve kilosuna göre 2 numaraya geçerim diye 120 li aldm