CnnAkyl bende hastahaneye geldim şimdi muayene edicekler korkuyorum açılmaya bakılması acılı oluyor mu ?
Bu arada gaz sancısı bende çekiyorum sanırım son zamanlarda gaz sancısı daha çok oluyor.
Rabbim yardımcımız olsun size de çok geçmiş olsun inşallah gününü bekler bebişiniz 💐♥️