Gulcin_krl Kızlar hamilelikte saç boyatan oldu mu aranızda ? Hangi boya markasını kullandınız ? Ne gibi önlemler aldınız paylaşırsanız çok sevinirim.
gokcekocyigiit Gulcin_krl Kızıma hamileyken, 4.aydan sonra doktorumun önerisi üzerine, Biomagic ile boyadım, Watsons’da var.