Ase123 36+6 dayız, ikinci çocuk olmasına rağmen kendimi ilk kez anne olacakmışım gibi hissediyorum nasıl olucak nasıl yapıcaz diye düşünüyorum, ilk çocugumu kaynanalarla aynı evde birlikte büyüttüğümüz için bu bizim ilkimiz gibi olucak. Tek sevincim doğumdan sonra annemde kalıcam, toparlanmadan göndermem seni dedi, kaynanam üst katımda oturuyor, ama sana annen baksın ben şehir dışına gezmeye gidicem dedi bakalım nasıl olucak