Merhaba kızlar 36 haftam bitti çatı muanesi yapıldı önden hafif bi kemik geliyor elime arkadan geniş dedi normal doğuma engel değil dedi iri bi bebek olursa açılma olmasa suni sancı veririm açılmasa yine 40 haftaya beklemeye gerek kalmaz 39 haftada sezeryana alırm dedi çatı genişler mi sizce böyle bi durumla karşılaşan varmı