Paronayanne Kızlar bebeğim bebelac gold 1 numara içiyordu. 2 numaraya geçtik acayip derecede ishal oldu sizce mamadan mı . Bildiğiniz su gibi yapıyor atleti falan ter gibi ıslanıyor. Mama bu derece ishal yapar mı
Liv3652 Paronayanne mamadan olduğunu sanmıyorum 1-2 arasında çok fark yok sadece içeriğindeki vitaminler vs biraz saha zenginleştirilmiş oluyor ek gıda veriyorsanız yedikleriyle de alakalı olabilir
Paronayanne Liv3652 probiyotik ve lifli yazıyor üzerinde o yüzden aklıma mama geldi anlamadım şaştım kaldım . Ki benim bebeğim kabızlık çekiyordu doğduğundan beri
Bulutveannesi Bence mamanızı değiştirin bendede böyle bi sorun olmuştu aptamille devam ettim sorun gecmişti