sdadf Kızlar merhaba kızım 17 aylık gece sürekli uyanıyor doğduğundan beri uykusuz zaten bu durumu yaşayanlar ne yaptı acaba
Tospiiiiik sdadf valla biz 3 yaşına girdik hala gece uyaniyor en az bir kere çözüm bulan varsa bende şurada bekleyeyim 🤭
sdadf Tospiiiiik Ben 5 6 kereye bile razıyım 20 kez falan kalktığım oluyor emzirmeyi bırakmak çözüm mü acaba
Tospiiiiik sdadf evet kesinlikle etkiliyor emerken bizde oyleydik yarım saatte saatte bir uyaniyordu sürekli artık alışkanlık olmuştu emmek 18 aylıktı bıraktık emmeyi 3 kere felan kalkar oldu hala uyanıyor tabi ama ilk zaman göre çok iyi diyorsun