Fidanmoon bulut955 ilk kızım 34 haftalık doğdu .şuan 2 cocuga hamileyim Acaba yine erken doğum riskim olur mu dige korkuyodum . 38 hafta 4 gün olduk çıt yok😂
bulut955 Fidanmoon Banada ikinciler erken gelir ne olduğunu anlayamazsın diyorlardı valla hiç bir dedikleri tutmadı . Her şeyin zamanı var bence ya ilk kızım 38 haftalıkken aldım kucağıma ☺️🥰