2 doz gebelikte tetanoz aşısı oldum ilki 1.5 ay önce 2. Si 10 gün önce Bugün kulağımı paslı küpe delip kanattı.
Kızlar sizce tekrar aşı olmama gerek varmı en sonki aşım 10 gün önce
.
(3yıl önce debir doz tetanoz aşı olmuştum bu olduklarımıda sayınca 3 olyor.
Çocukluk aşılarıma baktığımdada 6 doz tam gözüküyor enabızda.)
