Aksekili ilk zamanlar bebek fazla emmediği için göğüsler doluyor boşaltmak için makina gerekiyor bir de tabi mastit olmamak için . Ben bilmediğim için bunları almamıştım sonra göğüslerim şişmişti ağrıdan hemen aldık ezchaneden. Sütün gelmesini bekleyebilirsin almak için gerçi sütün gelmesi için de pompa kullanılıyor sen bilirsin canım yani 🌸