mbsm bence şeker yükleme zamanı yaptırın sonra doktorunuz yönlendirecektir. İlk lokmayı aldıktan sonraki 1 saat 140 ın altı, 2. Saat 120 nin altı olması gerek. Ben ilk kızımda şeker testi falan yaptırmadım belki onda da vardı şeker bilemiyorum çok şükür sağlıklı doğdu. Bunda doktorum değişti, ısrarla istedi yaptırdım ve çok yüksek çıktı. Diyetle toparladım sayılır ama hala yemeği fazla kaçırınca 2. Saatte 146 yı görüyorum sonra kendi kendine iniyor, o yüzden diyete devam. Doğurduktan sonraki 1 ay daha devam edecekmişim, ben de şeker kalıcı hale gelmemesi adına.