son bir bucuk 2 haftadır çok sinirleniyorum ama öyle böyle değil. her şeye ağlamak yerine her şeye sinirleniyorum böyle içimde yanar dağ oluyor en sacma konuda bile bazen küçücük bir şeyi takıntı yapıp uyuyamıyorum yerimde duramıyorum. bir olay da yaşamadım bu hale gelecek hormonlardan mıdır nedir bilmem ama yürüyen bir öfkeyim artık🫣 böyle hisseden var mi